2010. december 29., szerda

Rettenetes.

Annyiszor kérek elnézést, hogy az egész blog erről szól szinte.
Sajnos nem vagyok elég jó blogger, és nem vagyok elég jó lolita sem.
Most azonban megpróbálkoznék egy visszatéréssel.

MEGINT

Remélem ezentúl is követitek majd a blogot, és nem tartotok egy hibbant libának emiatt.
Reményeim szerint többet nem tűnök el csak úgy, esetleg nyomós indokkal. (nyaralás, utazás)

Egy kicsit a blog új stílusáról:
Bár mindig is amaloliként vezettem a blogot, az utóbbi időben egy kicsit elkezdtem a Classic irányba haladni. Bár nem tudom ez észrevehető volt-e.
Az új design kicsit visszafordul a sweet lolis irányba, és mostantól ott is marad egy darabig.
A név változtatásra azért volt szükség, mert még nyár előtt kicsivel egy ismerősöm megemlítette, hogy jobban illene rám a Kat Moon név, amit egy filmben hallott, és úgy kezdett szólítani. Nekem meg megtetszett, és elkezdtem használni. Azóta sok mindenki hív így és most itt is szeretném bevezetni.
A blog új neve csak úgy jött.

Kicsit magamról: (Néhány olyan dolog, amit még nem tudtatok hivatalosan)
Elég bizonytalan fajta vagyok. Ha valaminek belevágok a közepébe (pl: ez a blog), akkor megijedek és abbahagyom, ha már jól megy. Ezt nem értettem soha magamban. Amikor megismertem a lolitát, megláttam a cuki kis fodrokat, és a csinos formákat, azonnal akartam olyanokat. Viszont mikor már jó úton haladtam visszaléptem, mert megijedtem.
Félek bezárni magam egy dobozba (stílus), mert szeretek dobozról dobozra ugrálni.

Remélem ez alatt a hosszú távollétem alatt nem felejtettetek el teljesen, és remélem, ezúttal nem ijedek meg.

VISSZATÉRTEM!!!


1 megjegyzés: